Followers

Tuesday, February 7, 2012

Ustazah Pilihan Lelaki Geek



Assalamualaikum...


tadaa..


merah ko milahh!!oh milah kuih bahulu 20biji ...


jadi ini adalah photoshoot ustazah pilihan 2012 wakil melaka okeeeyy...
jangan nak jelesss sangat..


sapa suruh tak apply cepat2,kan faradielah mokhtar yang dapat...


sebenarnyea gambar ni diambil untuk sebuah iklan syarikat lampu,yang terpilih sahaja
iaitu melaka,kelantan dan tak tahu lagi mana...... Designer Efun


yeahh...
kalau nak tengok gambar faradielah terpapang besar nantikan di kedai2 lampu yang berdekatan..."tak sure area mana"



Shoot1

Shoot2

Shoot3

Shoot4

Shoot5


PROMOSI TAHUN 2012!!!!
TEMPAHAN DIBUKA JANUARI 2012 - JUN 2012

WEDDING

Pakej A (RM5++)
full 1 day reception + nikah + sanding + outdoor
unlimited picture with 2 photographer
selected picture for face editing
burn DVD CD

PAKEJ B (RM7++)
full 1 day reception + nikah + sanding + outdoor
unlimited picture with 2 photographer
1 mockup sticky album + 120 picture edit
1 16R frame picture
burn DVD CD

PAKEJ C (RM10++)
full 1 day reception + nikah + sanding + outdoor
unlimited picture with 2 photographer
1 custom album 8x12
1 mockup sticky album + 120 picture edit
1 16R frame picture


Tidak termasuk Transport dan penginapan bagi luar Melaka

Untuk Pertayaan
Amir naufal : 0176724698

14 comments:

Amir Naufal said...

ustazah pilihan sangat..cantik la ko amek gambar fiq.bagus2..dah maju..leh tolong ak lepas ni..huhu

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

natural beauty :)

Miss Butterfly said...

cantik ;)

TSYA'Z (~_^) said...

cantik :))

zizidiazora said...

apa kene mengene lampu ngan model tu? tak faham...

Maya Zhang Ai Ly said...

cantik la tp make up mata berat sgt...hermmm..

Fiq Fikri said...

Amir Naufal:ahaha selama ni aku tak tolong ko amik gbr la ekk ahahah :D

Fiq Fikri said...

Muhammad Saiazuan Norhalik:kan!! ctik

Fiq Fikri said...

zizidiazora :aahhaha ala tak paham latukn huhu.fara jdi model untuk syarikat lampu la

Fiq Fikri said...

Maya Zhang Ai Ly :mungkin mata fara ni kecik sbb tu nmpk cm tu ehhee

khalila ishak said...

cantik fara pakai tudung. moga kekal ;)

Rizal Murad said...

Nice :)

Ms Bery said...

santik :D

Cik Jaa said...

cantiiiik.. tapi.. ustazah pilihan? in my opinion, tak sesuai ah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...