Followers

Thursday, March 29, 2012

Aku Tension,Aku Frust??




Assalamualaikum..

anda tension?anda frust?
jum aku ajar macam mana nak hilangkan benda2 jadah yang tak berfaedah ni...

tipu la kalau ada manusia yang tidak pernah mengalami perkara2 yang dekat atas tu
mesti ada bukan??

jadi aku nak ajar macam mana nak atasi benda2 ni semua,
ye saya pernah lalui ini semua....

walaupun aku baru nak kenal erti tension,frust,bengang,sakit hati dan sebagainye....
"walaupun"kan!!....

ok panjang kan karangan aku?comfirm straight A 
kau mampu.....

ok cara pertama atasi masalah sebergitu hanya anda saja yang mampu,orang lain tak mampu lakukan untuk anda paham?


ye dengar baik2....KOREK HIDUNG!! sekarang anda tension,frust tak?



Frust?ko nak frust sebab putus cinta ke??kalau nak frust pun jangan nak sampai bunuh diri tak baik, dose masuk neraka nanti...

kalau frust cuba kita jauhkan diri dengan fon,labtop,dan sebagainya...benda2 sebergitu boleh buat anda frust....

tak pun korang pergi jela cari scandal baru larikkk!!!.........



P/s Setiap apa yang berlaku pasti ada jalan penyelesaian,jangan risau dan jangan takut wahh gitu pandai aku main kata2 cair bukan erkk....

14 comments:

Puan Besar Shag Yahaya said...

Wa frust wa p karok :D

Suhami Ahmad said...

hahaha.....skandal baru ye x....naisss!

luqman zakaria said...

FRUSTTTTT!!!! kalau frust tido~

NIZAM said...

frust je aku tdo. terapi tu. hehe.

hafrawiey ozakawa said...

frust tu tnda kecewa...

zizidiazora said...

kalau frust fon dan labtop la jadi peneman boleh kongsi masalah ngan rakan2 tapi kalu rasa nk feel lagi frust tu leh cari tempat yang sesuai, tidur meniarap dan tonggeng bontot tu tinggi2 confirm dpt menikmati feel frust menonggeng hahahaha....

Fiq Fikri said...

Puan Besar Shag YahayaLwahhh best karok time frustt serius dh cuba berkesan huhuhu

Fiq Fikri said...

Suhami Ahmad :ahahha buat untuk suke2 je ahahhaha erkkk

Fiq Fikri said...

luqman zakaria:ahahhaha boleh ke tidur time frust2 sbb byk pikir ahhaha

Fiq Fikri said...

hafrawiey ozakawa :ahahha yuppp

Fiq Fikri said...

zizidiazorawahhh dh frust bru nk cri kwn kn..ahhahahha..nfon labtop tu kasi mkn ahhaha tension la ahahahha.erkkk tip apa abg zizi bg ni?berkesan ke?

Edy Fee said...

clash buang terus laptop.haha
giler la pic korek hidung tu..bernafsu giler

atiqa aris said...

korek idong bole ilangkan stress?ilangkan taik idong je bole la kot.haha

khalila ishak said...

wah wahhh kate katenyeee.... pi la carik scandal fiq, nak carik sandal puyn xpe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...