Followers

Thursday, March 15, 2012

Contest Gambar Suddenly



Assalamualaikum...

sapa yang tak kenal blog Areed Amier??berliau adalah penganjur Contest Gambar Suddenly
yang aku nak join sekarang...


blog berliau ni agak baru,dah boleh buat contest macam ni,percaya tak?
aku pun tak buat contest lagi....Haisshhh

"takut tak ada orang nak join"

apa lagi sokong la areed ada kesungguhan nak blog dikenali...

tahniah areed...

jadi gambar yang di pertaruhkan oleh aku hanya 4 sahaja,4 je tak banyak...

Candid 1

 ni time karok,tak perasaan ada paparazi snap muka aku ni ahaikk erkk
tak sempat nak pose...


Candid 2

ni pun tengah karok jugak ,time ni tengah joget2 dengan berlatarkan lagu raya gitu...


Candid3

Aiyoo siti nurhaliza time datang dekat melaka,sempat aku shoot dia banyak2,
ala2 dia sedang pening gitu gambar ni....


Candid 4

time ni tengah lintas jalan nak pergi mohkota prade,snap punye snap aku dah nampak macam nenek gergasi dah jalan
haishhh....

kalau sesiapa yang nak join boleh la click JOIN dan hantar ke no 999

aku nak tag 

&

5 comments:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

Adusssss ni yg nk kne godak koleksi ni...

zizidiazora said...

ok good luck fiq. erkk.. hadiah dia apa?

luqman zakaria said...

huhu
! nak join same lorh! tapi xde photo candid plak..anyway~ gud luck!

Zac Rega said...

Untunglarhhhhh ada photo candid :P

khalila ishak said...

hahaaa.... ape yg macam nenek gergasi tu??

mekasih tag sy ye fiq. insyaAllah akan join ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...