Followers

Friday, March 30, 2012

Kad Majlis Perkahwinan Lelaki Geek Opsssss....




Assalamualaikum....

Opsssss bukan lelaki geek ya nak kahwin,tapi kawan blogger hebat dan pamousss kita yang 

akan berkahwin yahooo!!..dapat makan nasi minyak..

tahniah buat Fauzi & Zaihazra


sebenanye aku suka kad jemputan dia ni cantik,siap aku bagi alamat ok dekat pojie
sebab nak kad jemputan..

dengar citer kad jemputan ni untuk vvip je ke?GOSIP~



P/s apa2 pun tahniah untuk dua pasangan ni,insyallahh kalau tak apa2 aku pasti datang...

6 comments:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

pokcik mai laa yeee..aku pon dpt jemputan tu haa..

MawardiYunus said...

esok gua pn ada jmputan knduri kawin hehhe

si ngokngek said...

mata ke mata,cantik kad nyerr

eh asyik tipu ja,mna kad sebenarnya eh

IEQAH said...

pe lagi..nk join jugak makan nasi minyak :)

shark said...

cantik btul kad jemputan vvip..

Pojiepooh Abdullah said...

hopkos yang dapat nih VVIP sajor dan WAJIB hadir, atau lepas nih sebarang majlis keraian akan dibatalkan jemputan ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...