Followers

Sunday, March 18, 2012

Lelaki Pandai Masak??




Assalamualaikum...

suami anda tak pandai masak?atau boyfriends anda yang tak pandai masak?
cinfius aku sekejap erkk....

baik la,
ada yang cakap perempuan yang pandai masak,sesuai buat isteri betul kan?
isteri soleha katakan......

abis kalau lelaki yang pandai masak macam mana plak??
sesuai buat suami ke?haishhh....

sudah sudah jangan nak membebel sangat la.....


lelaki yang pandai masak?wahh gila hebat,aku bangga jadi seorang lelaki "tetibe"

tak salah kalau lelaki pandai masak,jangan nak pandang serong sangat la
pada jejaka yang pandai masak,

golongan2 macam ni ada banyak kelebihan..

dan ada segelitir manusia2 dah mula pandang serong dekat jejeka yang pandai masak...
cakap itu la cakap ini la,yang cakap bukan2 tu ada ke kelebihan memasak???

tak kan??
so selamat belajar memasak....



p/s Aku tak pandai masak so aku kena belajar la kan??aku pandai makan je...

23 comments:

Umar said...

Jom masak! *tetiba ke dapur :P

laskar pelangi said...

suka kalau lelaki pandai masak..ehee~

emiey ir said...

hahaha~ aq masak air je boleh.. hahaha~

emiey ir said...

hahaha~ aq masak air je boleh.. hahaha~

✿ pink velvet ✿ said...

kalaulah bakal suami seorg chef, haih! untung sgt tau, hahaha~~

Feza said...

nak calon suami pandai masak. trimas.

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

Umar pndai masak...

Pokcik meh babah ajo mehhh...

kechixx said...

sekali kena air tgn lelaki mmg meletop!;)

hafiz hafizol said...

eh entri kite mcm lebih kurang la.. hakhak..

Fiq Fikri said...

Umar:wahh laju aje pandai ek masak huhu ajau kn eheh

Fiq Fikri said...

laskar pelangi:wahhh suke ye..huhu lelaki geek tak pandai masak la huhu

ridoma said...

haha xpe kekurangan leh diasah..

Fiq Fikri said...

emiey ir :kira pandai apa masak air..huhu ad bkat lagi tu huhu

Fiq Fikri said...

✿ pink velvet ✿:kan untung la kalau isteri dpt suami chef 2,3 4 ahaha

Fiq Fikri said...

Feza:huhuh good2 :D

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) :ko pandai masak apa je baba?ajar aku..teringin nk join ahhaha

Fiq Fikri said...

kechixx:wahhh smpai meletop gitu kn ahaha kira hebat la kn lelaki pandai masak huhuhu

Fiq Fikri said...

hafiz hafizol:Wahhh kita serupa huhuh :)

Fiq Fikri said...

ridoma:yupp boleh dibendung dri pada skrg hahaha :d

CekbOlat-bOlat said...

lelaki memasak ? OH sgt seksi!

sedap plak tuh XD

#takdinafikan..

luqman zakaria said...

SAYA pandai masak! masak air! goreng telur..ermm...lagii..ape ekk! tuh je kot...akan dipertingkatkan lagi kemahiran memasak sy..muahahh~

Muhammad Ariff Mohamad Nizam said...

memasak sangat menyeronokkan. sebab lepas tu blh makan. haha. :) dan mmg best lah memasak dan memakan. :D

Pezol Stylez said...

aku hari2 masak kat umh..hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...