Followers

Monday, March 19, 2012

Sayang BFF Anda?? F.A.F.A



Assalamualaikum..

anda sayang BFF anda?mesti sayang kan??....


saya pun sayang BFF saya terutama F.A.F.A
iaitu Faradiela,Amir Naufal,Fiq Fikri Dan Acha Mahfar 

erkk nama aku pun ada sekali,pun boleh la...


ACHA MAHFAR 

selama aku kenal Acha,dia ni seorang yang sangat manja sweet je kan...
kuat merajuk!!Fakta huhuuh....

Freelance modeling,dan isteri kepada mohd ridzuan...

tak lama lagi,acha akan mendapat cahaya mata,tak sabar menanti kelahiran
anak sulung cahcah...



AMIR NAUFAL NA

amir naufal yang sangat baik hati,suka menolong orang...percaya atau tidak
kawan la sama berliau,dan jangan pergunakan berliau dengan keperrihantin yang dia ada

amir naufal sila bagi aku rm100 sebab aku dah puji kau erkk...

Freelance Photographer,sejak akhir2 ni amir mendapat job wedding yang bilangan boleh tahan,tahniah amir....

permulaan agak baguss...



FARADIELA MOKHTAR

gadis ayu dari kampung morten,ayu je kan.....
fara seorang yang sangat sporting,ajak lepak on aje.....

seorang yang garang,rasanye la....takut mak ok..

freelance modeling

saya doakan faradiela mendapat banyak job modeling,semenjak 4 menjak ada job untuk fara
tahniah rara..

bakal berkahwin pada tahun ini insyallahh...dan berpindah ke KL...


BBF JUgak!! I like...







p/s sayang semua....huk huk huk 

14 comments:

ayiehulk said...

jarang nampak lelaki buat entry sweet2 gini...

btw, amir naufal sgt baek? kalau tahu, kawan ngan die rapat2 masa skulah rendah dulu2 :D ooppsss!
heheh~

btw, sape tukang amek gambar korang ni? nice :D

Fiq Fikri said...

ayiehulk :amir naufal sgt la baik kn huhuhuu...gbr semua amir yang shoot..ad gbr epan cermin je huhuhu

Amir Naufal said...

sweetnye entry ni
lagi2 kalau ko puji aku..
jap g aku bank in 1000 ok..:P

Puan Besar Shag Yahaya said...

Alamak. Manisnya entri baru ni :D

ayiehulk said...

pergh.. amir nak bank in 100 kat fiq.. ni nk puji si amir tu banyk2 ni.. untung2 aku pon die bnk in kn.. #eh!

luqman zakaria said...

huhu! sape x syg kawan baik LG! HUHU :p

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

yg lelaki sorg lg (last picture) tu x knal kn ke pokcik???

Fiq Fikri said...

Amir Naufal:terharunye aku amir naufal nk bg duit ahahhaa erkk

Fiq Fikri said...

Puan Besar Shag Yahaya :maniss kan lelaki geek ahaha:P

Fiq Fikri said...

ayiehulk:ahahha untungkan..puji je dh boleh dpt duit ahaha

Fiq Fikri said...

luqman zakaria:huhuh LG lagi kn huhuhu

zizidiazora said...

bila nk kenalkan ngan abg zizi BFF fiq tu..alooo....nk kenal gakkkkk....

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) :aaha nk kenal mcm mne..ssh nk ramal la dia mcm mne ahahha

Fiq Fikri said...

zizidiazora:abg zizi special punye la..ad edisi dia nnt ahahha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...