Followers

Monday, April 2, 2012

1 Gambar Sejuta Cerita




Assalamualaikum...


Satu gambar menceritakan berjuta cerita...


sudah jauh perjalan aku,tapi ada benda yang aku belum capai lagi
apa yang penting??USAHA....


insyallah kalau berusaha sikit kita boleh berjaya,kalau malasss comfirm la tak dapat apa yang kita nak...


macam aku malass sikit je,tak banyak pun malass...


setiap gambar yang aku kongsi dengan kawan2 semuanye mempunyai pelbagai kisah


ada kisah yang menarik,ada yang kurang menarik,ada kisah yang ala2 gitu je....



setiap gambar yang kita ada perlulah hargai,setiap gambar ada nilainye...ok..
ingat tu..


walaupun gambar kita tak secantik manapun,ianya mampu buat kita tersenyum sendiri acehhh..jiwang karat la plak kan..erkk!!!






P/s Cuba Lihat koleksi2 gambar2 anda yang lama?bersama rakan2 ke...atau pun bersama keluarga,pasti mengamik memory erkk..

18 comments:

laskar pelangi said...

setiap gambar ada kenangannya ;)

fyna said...

HENSEMNYA ABANG NI =P

Amir Naufal said...

Setiap gambar..ada lagunya..

ell lina said...

wow..speechless sy tgk gmbr2 tu..

NIZAM said...

betul tu Fiq. bila tengok gambar2 ngn kengkawan, family sume, mesti rasa sentimental punya.

bosan2 tgk gmbr. menggamit memori.

tp kan bro, gambar ko banyak dan cantik2. ikhlas ni puji. hehe.

:))

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

Setiap lagu penuh dgn warna warninya...

Puan Besar Shag Yahaya said...

Memang tersenyum sebab terasa dulu lagi kurus dari skrg. LOL LOL ! :D

cik eka said...

yup betol3
kdg2 hari ni kte tgk mg la kelaka
tp nt mesti rindu dgn tym2 cm uh
haha

Fiq Fikri said...

laskar pelangi :yupp byk kenangan huhu yg pahit jgn simpan kasi buang ler hahaha

Fiq Fikri said...

fyna:terharunyeeee hahhaha perli ke apa :P

Fiq Fikri said...

Amir Naufal "ala ko amir pandai2 je :P

Fiq Fikri said...

ell lina"kan huhuhuh

Fiq Fikri said...

NIZAM"hamnooiii gbr aku semua amir naufal yg shoot heheh thankss bro :D

Fiq Fikri said...

Puan Besar Shag Yahaya :wahh sama la kita hehehe

Fiq Fikri said...

cik eka:yupppp sgt rindu huhuh kalau tgok mesti nk sedih je ahahaha

RyuTsubasa said...

Macam pernah dengar jer.
d( ̄  ̄)

RyuTsubasa said...

Macam pernah dengar jer.
d( ̄  ̄)

Fiq Fikri said...

RyuTsubasa:ah mcm pernh dgr...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...