Followers

Friday, April 27, 2012

Kau Nak Jantan Atau Betina!!




Assalamualaikum...

hari ni aku nak citer pasal kucing,kau ada kucing?

aku ada sekor dekat rumah sudah kurus,tak makan....

katanye diet...

Sample Kucing Dari Ijat Aben


nak katakan,puas la aku bagi makan tak gemuk2..merayap sana sini...
cari betina jalanan erkk....

gampang betul!!....kucing aku dah xde teruna lagi..akibat pergaulan social dengan kucing kampung....

telinga dia pun dah berkudiss,ni mesti terkena jangkitan HIV...urmm...

dalam masa terdekat,aku akan sunat kan kucing jantan aku...
aku nak pastikan dia duduk di rumah..

dan aku tak nak dia beri mana2 kucing kampung zuriat...

nanti bersepah anak2 kucing..cian!

Saya Suka Kucing...


P/s Takut pun ada,kalau nak sunat kucing...

7 comments:

Cik Suriz said...

ada kucing kat kolej. suka gak tapi busuk. main 5 minit je. =..='

zizidiazora said...

kucing dara kat anjung bersepah. fiq nak ambil ler...mana tau kot2 nk wat menantu...hehe...

ZWAN SABRI said...

Aku ada kucing jugakk..
kucing aku jantan jugak..
tp naseb bekla kucing aku bukan jenis yang suka merayau rayau kat luar.. HAHA

Amir Naufal said...

Kucing aku dah jadi bapol siak..duduk rumah je..x reti nk keluar..haha..
kecik la telur kucing ijat..haha

ell lina said...

waaa..kuceng..tasuka2..bulu die tu bersepah kt baju kalau pegang die..lagi pn..kuceng kt umh u juleng ..tacomey btul..=.=

Puan Besar Shag Yahaya said...

Shag punya kucing dua2 jantan, dua2 kena sunat dah. Tapi still nak menggatal kat luar rumah. Merayap satu hari suntuk, lapar baru tau cari jalan balik >.<

luqman zakaria said...

kucing comel tapi ganas..sekali kene cakar..seminggu aku x sentuh kucing..pfftt!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...