Followers

Wednesday, April 4, 2012

Rahsia Berat Dan Tinggi Lelaki Geek Kini Terbongkar



Assalamualaikum....

ah rahsia la sangat kan,rahsia paling besar aku!!!
aku just nak berkongsi sedikit "Rahsia"yang diperkatakan oleh aku tadi ye...




tentang berat dengan tinggi aku
insyallahh mesin tu tak pernah menipu erkkk...yang statement berat aku tak boleh terima sikit..

kenapa berat sangat??..kalau hempap orang comfirm pengsan..

apa2 pun saya bahagia dengan tinggi dan berat saya.anda bagaimana?

ada yang terlebih berat atau terlebih tinggi?? meh kongsi sama abg meh meh~

25 comments:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

eh pokcik...berat nye laa hai kot...hehehe..

Amely Afandi said...

mak ai ang tinggi fik hahahah

luqman zakaria said...

hoho~ tingginya~

zizidiazora said...

jaga2 fiq, lagi 2kg dh over limit. hahaha......

Pezol Stylez said...

berat sunggoh hg ni..

swettyhuda said...

sinngah sni...http://swettyhuda.blogspot.com/

Syazwan Che Deraman said...

aku nak tambah berat badan .
huhuhuhuhu

yuyu Zulaikha said...

diettt! diettt!

Huda Sindarela said...

x gemok pon..asal berat?? berat tulang nih.. ;p

Z.I Zam Ijam said...

ohohoyyy anda sangat tinggi , konfem kalau jumpa macam tengok KLCC je aku nanti haha .

atiqa aris said...

179?mak datok tinggi sangatt tu derr.

shark said...

hahaha
yilek ler
x sampi 100 lg tue.

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A:apo baba den tak paham apo ko bilang ahahahah

Fiq Fikri said...

Amely Afandi :ahahah rendah je tu ehehheh :D

Fiq Fikri said...

luqman zakaria :gala panjang ahahah :d

Fiq Fikri said...

zizidiazora :ahahahh kira ok lagi,,,huhu abg zizi berapa plak tu>?

Fiq Fikri said...

Pezol Stylez :ahaha berat dgn pahala huhuh :P

Fiq Fikri said...

swettyhuda:thanks sudi singgah ye :d

Fiq Fikri said...

Syazwan Che Deraman :ahaha amik berat aku sikit meh meh :D

Fiq Fikri said...

yuyu Zulaikha:hamboii tgh diet la ni huhuhuh :P

Fiq Fikri said...

Huda Sindarela :ah tu la pelik nye tak gemuk tapi berat ahahaha..lemak byk kot eheh

Fiq Fikri said...

Z.I Zam Ijam :ahahah kl tower la huhuh xlah tinggi mana pun :D

Fiq Fikri said...

atiqa aris :mak datok je ekk tinggii huhuh ahah tak tinggi la syg oiii :P

Fiq Fikri said...

shark :kan jauh2 la kn jgn smpai 100 huhuh :D

fariha said...

alah! kalah 4 cm je.. haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...