Followers

Thursday, April 12, 2012

Siapa AmanWan?




Assalamualaikum...


lama rasanye tak update blog,rasa sunyi je dunia ini tanpa blog,erkkk...


hari ini saja tak ada kerja,free selalu katakan....tangan ni gatal benau nak update blog"memang tak bekerja"


Baik la siapa AmanWan?aku sebenarnya pernah jugak tengok video dia bersama nisa kay pada ketika dulu...


tapi tak pernah plak selongkar segala video AmanWan...
sekarang baru aku tahu amanwan ni,banyak jugak buat video yang agak lawak di situ....


kalau tengok comfirm puas hati,sebab lawak gilak!!....




yang paling aku suka
.
.
.
1st time aku tengok makeup toturial lelaki,teruja nak tengok!! yang paling aku berminat dalam toturial dia ni..


buat lesung pipi,nak tahu macam mana?meh singgah video ni...

.
.
.
Video Nivea For Men ni pun aku paling suka,sebab ada part tu muka Amanwan Sejibik macam Aaron Aziz...

video yang dia hasilkan pun berpuas hati,angle terbaik...i like!!



P/s Semua video AmanWan harus anda harus tonton,sebab??TERBAIK WOKK...

11 comments:

Amely Afandi said...

tp tkle lawan mat luthfi lg lerr =p

Edy Fee said...

ade jugak parody nivea...hahahahha wah ko pon nak make up jugak kew?

Yus Artz said...

..dah tgk semua dah video dia ni..lawak sengal..hahah

tyka said...

best video dia.
a ah ada macam Aaron Aziz kan..
huu so cute

http://sitiatikah.com

Cik Penguin_Solehah said...

video aman wan memang syok^^

luqman zakaria said...

die nih mmg best~ huhu

Ms Bery said...

aah aman wan nie memang best video die.. pastu de gak blog die.. selalu lukis kartun tuk komik online.. suke :D

tapi video kl gangster die memang terbaek

Nour Eyza said...

kelakar gila la video tuh...hahaha

Clumsy Boy said...

Bagus lah dah ada tutorial for men sekarang.

MawardiYunus said...

haha mg terbaik

MawardiYunus said...

hahhhahaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...