Followers

Monday, April 23, 2012

Siapakah Bakal Isteri Saya Yang Ke 2?



Assalamualaikum..

 hari ahad lepas saya telah pun berkahwin dengan seorang isteri bukan pilihan hati saya
saya dipaksa berkahwin,tak nak tak nak tak nak!!....

redha saja urmmm sadisss erkk...

guraw2 aje..ini citer real plekk...

sebenarnya aku ada photoshoot untuk baju wedding,dari sebuah butik dot dot dot,lupa plak??
nanti aku akan bagi detail next entry...

baju sangat nice,suka mak pakainye...terutama baju lelaki la..aku suka,
smart gilak!! macam anak sultan..


suka suke suka!!...nantikan gambar seterusnya ,next entry....

18 comments:

ell lina said...

uwaauuuu..hensemnya!!!baju tu..ehehhe..nanti nak kawen pakai baju ni gak ah..=)

therylisa nurul ain said...

wah,,,,, bju pengantin perempuan lak macam mane ? tak sabar nak tengok :)

zizidiazora said...

baru masuk dua. ada lagi dua kosong so selamat meneruskan mencari bakal isteri2 yang seterusnya hahaha....

ZWAN SABRI said...

dah macam lelaki melayu terakhir dah.. :)

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

wowwwww..untung pokcik fotogenik sgt...

Huda Sindarela said...

agak2 bape kali kawin pakse lagi fiq pasni ekk??hahaha.. ;p

Edy Fee said...

SMARTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!
perghh smp 22...kasonova giler.haha

~Sweet Honesty~ said...

wah hensem..(^_^)

Fiq Fikri said...

ell lina :ahahha nsem kn bju ni..kn bju lelaki mne boleh pakai untuk wanita ahaha :P

Fiq Fikri said...

therylisa nurul ain:mawar tunggu next entry ok huhu :d

Fiq Fikri said...

zizidiazora:sepoloh pun boleh la abg zizi ahaha abg zizi bila lagi >?

Fiq Fikri said...

ZWAN SABRI :hahahaha byk la ko..jantan pilihan ni :P

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A):thankss baba :P

Fiq Fikri said...

Huda Sindarela :insyaallahhh akan bertrusan kahwin ni :P

Fiq Fikri said...

Edy Fee:ahahha kasanova la sgt :erkk ahaaha

Fiq Fikri said...

~Sweet Honesty~ :makasehhh :D

Teratak Zurai said...

buat suprise..

luqman zakaria said...

semard! katne location nih??macam kat tepi laut jer~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...