Followers

Sunday, April 29, 2012

Tak Rugi Menonton Movie The Avengers



Assalamualaikum...

mesti dah ramai pergi tengok movie The Avengers sejak khamis malam lepasss,bukan??
buat masa ni aku tak ada dengar orang cakap tak best...

yang aku dengar semua cakap best..dan ada yang bagi sampai tak cukup bintang..
sampai menabur bintang2,labuci2 dorang bagi..


baik la..
aku baru saja pergi tonton semalam..semangat lagi mahu tengok!!

marvel ni dah memang fav aku dari kecik lagi..dari cartoon sampai la dah jadi citer ala2 real...

dalam The Avengers ni marvel yang ada Thor,Black widow,Iron Man,hulk,Captain America,dan lagi sorang Hawkeye

dan mereka2 ni telah dikumpulkan bagi menyelesaikan masalah yang telah berlaku....
di bumi...


Pendapat

- Permulaan yang best,ada Action "itu yang aku nak,tak bosan"

- Ada unsur2 jenaka,kalau tengok memang lucu,hero2 pandai buat lawak..

- pelakon dia semua cun dan macho,suka leteeww..

- citer ni aku rasa banyak menyelesaikan masalah yang berlaku itu aja

- sapa yang betul2 minat marvel,akan rasa citer tu superb!!dan nak bagi beribu2 bintang...

- Wajib tengok,tak rugi...kalau tengok 3d Lagi Best



4 comments:

MawardiYunus said...

xsempt nk tengok lg

Puan Besar Shag Yahaya said...

Dop tgk lagi. Busy yg amat >.<"

ainraus said...

dah tengok! best! superb! :D
siap tgk 3D lagi. hihihi

sully86 said...

the best movie this year

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...