Followers

Sunday, May 13, 2012

Kini Lelaki Geek Kembali,Dengan Gambar Baru!!!




Assalamualaikum.....


hoiii!!...
dah lama aku tak bergambar,kini saya kembali dengan gambar baru yeahh!!!


sedap sikit mata,aku tengok ada gambar baru...


thanks Amir Naufal Photography,jasamu tetapku kenang~


mari kita sama2 menyaksikan gambar2 terbaru saya...teeetttttt

Shoot1

Shoot2

gambar dekat atas ni jangan nak komen macam mak nenek nnti erkk
sory kalau ada yang kurang ....

Shoot3

Shoot4

Shoot5


Serius!!lama gila aku tak photoshoot,akhirnye aku dapat jugakk...


alhamdulillah dapat la aku tingkatkan mutu gaya keungulan aku erkk...




P/s Nak berjaya bukanye senang,biar kita belajar dari bawah,Jangan mengambil jalan mudah nak berjaya,naik Lif.....apa barang!!! naik Tangga Lerr

16 comments:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

Yeshhh...hebat pokcik dlm dunia modeling ni..

luqman zakaria said...

nice one :)

khalila ishak said...

fiq ooooo fiq. xmo la komen keseksian tuh. haha...

tengok shoot ke 3 ade dua mata merah. ayokk ayokkk!! ;p

ZWAN SABRI said...

Amboihhh.. kemain hang naa... Seksi. berahi aku tgk pic yg no.2 tuu.. HAHA

Ara Nadea said...

ada bakat.. semoga sukses yea! :)

Nazrul Ashraff & Syaza Athirah said...

aww!!seksi gila. haha

Cik Suriz said...

gambar kedua x ley bla... hahaha... bbut nice :)

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) :baba pokcik bru nk mula la ehhehe :D

Fiq Fikri said...

luqman zakaria :thankss youu :D

Fiq Fikri said...

khalila ishak :ahahahh yela bru perasaannn ehhe lampu la tu :P

Fiq Fikri said...

ZWAN SABRI:ahahh siak je bunyi kn ahahhah,jgn ko simpan sudah ehheh

Nyamuk Terbang said...

fewiiitt...

Fiq Fikri said...

Ara Nadea:thankss you ara ;)

Fiq Fikri said...

Nazrul Ashraff & Syaza Athirah :ahahhaahh thanksss :P

Fiq Fikri said...

Cik Suriz :ehehe nic picture tu suke hheheheh

♥ MS ♥ said...

seksinyewwwww. ekekeke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...