Followers

Tuesday, May 15, 2012

Makan Sampai Lebam Part 2



Assalamualaikum...

makan sampai lebam dekat seoul garden!!...
part 2 wahhh gitu....

kau ingat aku tak ada part 1,nantikan next entry....

kenapa aku mula kan dengan part 2??pelik bukan??
aku pun tak dapat jawapan nye..xpelah abaikan....

yang penting aku sudah kenyang,dan perlu bagi aku masa untuk membuta lepas ni
jangan jeless....

Shoot1

meh aku perkenal kan sorang2,yang baju merah kak Iza dari butik Mimie,Yang baju biru 

Ijat aben,baju kelabu fara,yang last sekali Fina...

jurukamera amir naufal....

Shoot2
  
yang ni mula2 nak start enjen,nak berlumba makan..erkk...kalau kita tengok
pasti sudah tahu siapa juara makan bukan??

Shoot3

ceria kan?kan?kan?tak tengok gambar yang terakhir sesudah makan..muka masing2
macam kena santau...

Shoot4

hamboii kak kiah sama kak jemah yang belakang tu tengah bergosip....

 Shoot5

Bersama artis undangan ijat aben...

alhamdulillah,kami semua sudah kenyang,dan masa untuk kami balik dan tidur......

dan tak lupa jugak,makan di seoul garden tak rugi pun,makan yang disediakan sangat menarik...



P/s nak tahu cerita part 1?nantikan seterusnyee.....

10 comments:

luqman zakaria said...

tau xpe kan..pelik je..tetiber part 2..:P

Syakir Rahman said...

x reti guna chopstick...nnt ley la ko ajarkan...huhuuhu

MawardiYunus said...

best ke makan kt sini??

zizidiazora said...

xnak komen apa2.... :(

Puan Besar Shag Yahaya said...

Aritu Shag and geng makan situ 3 jam. Kenyang, rehat, melabur, sambung makan balik. Kuikui. Baru berbaloi bayar RM27.30 - student price including tax :Pp

Fiq Fikri said...

luqman zakaria:nantikan next entry ahahah :D

Fiq Fikri said...

Syakir Rahman:ko ingat aku pandai guna jugak ahaha,

Fiq Fikri said...

MawardiYunus :best,makanan semua kite yg masak,lauk semua ade..pilih je nk mkn mana huhuhu

Fiq Fikri said...

zizidiazora :abg zizi dh komen pun ahaha

Fiq Fikri said...

Puan Besar Shag Yahaya :tahu xpe,sapa yng ad student card jgn la dibuang2,byk kegunaan nye ahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...