Followers

Tuesday, May 8, 2012

Saya Duta Ubat Gigi Kodomo Lion



Assalamualaikum....

nak cerita sikit aktiviti aku,pada hari ni...

aktivitinyee!! adalah jumpa doktor untuk buat scailing....
sapa doktor tu??

ada yang dah tahu,ada yang tak tahu lagi...

kalau nak tahu sapa doktor tu meh singgah sini Dr.Bryan John


ini adalah pengalaman pertama aku scailing gigi erkk!! masa di bersihkan tu 
perhhh rasa best,darah banyak keluar...

si bryan cakap kalau darah banyak keluar,maknanye banyak sisa2 yang tersangkut dekat
gigi aku....


 Perhhh alhamdulillah lega siakk!! benda ni dah abisss ....
dan lepass tu dapat sedikit tip dari doktor bryan untuk memberus gigi dengan betul.

lepass ni gigi saya lebih kelihatan yakin dan tak mudah rapuh ahhaha erkk~

Shoot1

tak payah nak jeless sangat,gigi  aku dah putih dan berkilat...

Shoot2

nak jadi duta ubat gigi boleh tak?erkkkk

Shoot3

Kononyee la...


p/s Esok ada lagi,!! takut mak nak...esok hari paling bahaya sikit,dia nk godek2 aku punye gigi kasi tampal...

18 comments:

aienComot said...

amboi... dah berkilat sudah... sakit mata tgk... hahahahaha... (Silau2... hahaha)

Ara Nadea said...

amboii.. sakan tayang gigi.. cepat2 buat iklan.. hehe..
p/s:comel doktor gigi tu :P

atien rashidi said...

duta iklan gigi gugu -__-

Fiq Fikri said...

aienComot :thu xpe silau,cpt beli spek mata hitam ahahha

Fiq Fikri said...

Ara Nadea:elehhh hamboiii..doc jugak dia tgok taw ehhehe :P

Fiq Fikri said...

atien rashidi:ahhah apa itu gugu?

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

haaaa dh cntik gigi dh...modal untuk jdi model yg meletop!!!!

вʋввℓɛ ρσρƨ said...

hahaha.. cuci gigi ;) duta produk yg boley dipercayai ;)

Syakir Rahman said...

amboi....sempat lg tgkap gmbr...hahaha XD

ell lina said...

hensemnyeeeee..doc gg tu...hehehe

zOeY zAu YaH said...

silau mata nenek haha

zOeY zAu YaH said...

silau mata nenek haha

Cik Yatt said...

bagus2..jaga ksihatan gigi..eh fiq seksi lah..hahahaha

zatiey said...

haha...org tua2 kata cuci gigi pakai aranng pon boleh buat gigi jd putih tau!hehe

Nyamuk Terbang said...

adk bpa taun??

Huda Sindarela said...

perghhh..fiq senyum dah boleh kire satu2 bape batang gigi fiq sebab clear gile. x yah gune kanta pembesar pon bole kire dengan jelas.heheh ;p

eyra said...

wah... putih2

mIE said...

Salam Fiq....

nk tanye skit...pasal gigi tu...sekali scalling brapa dia charge..? and lg satu ..klu buat crowning gigi brapa ek kt Dr tu..?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...