Followers

Saturday, May 5, 2012

Sikit Pun Jadi Lerrrr....



Assalamualaikum...

sikit pun jadi lerrr,daripada tak ada langsung kan....


ini semalam punya cerita Galaksi di Tv9,pojie aryan mcj bagi tahu benda ini la
aku nak nangiss je dia bagi tahu benda ni!!

Bersebab aku nak nangiss!!!
muka aku tak semenggah ya allah kenapa la guna gambar aku sama si Amran Ismail Yang tak ok.

opss jap...
aku rasa dalam entry Amran Ismail Lagi Kacak Bergaya Dari Lelaki Geek  semua muka aku tak semenggah!!

jadi aku terima seadanyeee...redha dengan ketentuan erkk~
.
.
.
jadi jangan lupa saksi kan Galaksi di Tv9 Setiap Hari jumaat jam 9.00 PM


7 comments:

Rtp Farra Arisha said...

yihuu! blogger glamor masuk tibi hiks.

cik eka said...

perhhh masok tb la
retis gile lelaki geek ni
hehe
congrats
:)

hazanis said...

perghhhh.....

[k]o{q}i[n] said...

lme x singgah sini.. makin femes dia rupenye.. aishh...

M Fizan said...

heheh.. blogger femes.. kesian gak jadi camtu.. ^^

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

Untung pokcik...haaa dh tgk sendiri kn???hehehehe...

MawardiYunus said...

untung la bro.. huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...