Followers

Monday, May 7, 2012

Sudah Cukup Sudah Cover By Nazrul




Assalamualaikum....

ini hari aku nak update secepat yang mungkin,tentang lagu sudah cukup sudah cover by nazrul

aku pun tak kenal sapa berliau ni...

baru tadi aku ternampak orang pos lagu ni dekat facebook...
jadi aku sudah dengar,boleh tahan suara dia ni...

boleh pergi jauh bakat budak ni..suara pun macam indonesia sikit....


kalau nak tahu lagu yang lain dia nyanyi boleh click ni ---> Nazrul

apa2 pun aku memang suka lagu sudah cukup sudah...

3 comments:

Chenal said...

Dah udah la tu..
x perlu la tunggu bulan jatuh ke riba..pasal anak bulan tak lama lagi naik da. Pilihanraya nak tiba!

Rtp Farra Arisha said...

oh, he has a really good voice...

MawardiYunus said...

mmg ada suara yang best.. terbaik ah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...