Followers

Friday, June 1, 2012

Andai Saya Seorang??




Assalamualaikum.....


Andai Kata saya seorang??


wahh gitu tajuknyee ye adik2,
ok semasa umur kita 7 tahun  pernah tak terpikir apa yang akan terjadi/berlaku pada diri kita?untuk tahun2 yang akan datang...?


semasa umur aku 7tahun mempunyai cita2 ingin menjadi seorang polis..
adakah cita2 itu aku tercapai?


sekarang 2012 kau tengok aku jadi polis ke??


apa yang aku cita2 semasa umur 7tahun tak jadi apa pun,yang jadi lain plak..erkk


aku belajar dalam jurusan arkitek boleh jadi arkitek ke?
insyallahh...


macam jadi lain je kan kan....




jadi....
Anda Kata Saya Seorang?



Andai Kata Saya Seorang?



Anda Kata Saya Seorang?

 
rasa nak buka kedai kucing sebijik!!! ahaikk...lepas tu mesti ramai datang nak beli kucing aku,mintak la harga kawan2 boleh?cam gitu la nanti...


P/s Insyallahh...


20 comments:

myravea said...

Gambar kacak kacak belaka. Bila nak masuk hero remaja? huhu

Feza said...

pegang kucing pun ada style. cayalah bro. nak sain!!!!!!!

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

pokcik jadik model jee laa..

Scha Lalala said...

saya nampak awak bole pegi jauh dalam bidang modeling ni. kehkeh ;)

Huda Sindarela said...

fiq, jadi ustaz la. sejuk ati sume orang.hihih..juz kidding o.0

nana kamarul said...

ehhhh same lah! kecik kecik pun cite2 nak jadi polis. heh heh!

NIZAM said...

comel la bro gambar pegang kucing tu. berjiwa mulia tau nak buka kedai kucing. sy sokong sepenuh hati.

ala, takpe. nnt jadila arkitek, plus model part time, photographer part time dan bukan kedai kucing. penuh jadual.

syiqah shahar said...

pokcik saje je wat muke comel menggoda ea.. hahaaa semua tu boleh jadi.. gud luck okay!!

-noura nuriman-

♥ MS ♥ said...

andai kata fiq seorang PAPA. hmmmm. HAHAHA

zizidiazora said...

Andaikata saya seorang model jeler... bakat dah ada tak payah nk bermodal apa2pun. semua dah ada dlm pakej.. nk bukak kedai jual kucing modal kene banyak pastu meniaga tak berapa minggu kucing semua mati. tak ke naya tu hahahahaha.........

Fiq Fikri said...

myravea:ahaah masih tak layak la hehhehe

Fiq Fikri said...

Feza :ahhha mcm pegang bayi la huhuhu

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A):insyallahhh baba huhuhu

Fiq Fikri said...

Scha Lalala :wahhh gitu..btw thanksss amin amin :P

Fiq Fikri said...

Huda Sindarela s:huhu doakan aje la amin :P

Fiq Fikri said...

nana kamarul:huhu nak sama jugak cia2 skung jdi apa lak?

Fiq Fikri said...

NIZAM:huh insyalllahhh :P

Fiq Fikri said...

syiqah shahar:ehhe mne ade la ahhaha :P thankss noura :D

Fiq Fikri said...

♥ MS ♥ :ahahha belum ready lagi la ahahha :p

Fiq Fikri said...

zizidiazora :hahahaha abg zizi la,jual kucing semua matia haha sbb bau ketiak abg zizi huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...