Followers

Wednesday, June 6, 2012

Budak Budak + Mat Rem-It



Assalamualaikum....

sapa sangka budak2 pun boleh jadi mat rem it,tapi mat rem it naik basikal ajo la..erkk
lupa minah rem it pun ad gitu..

ini la anak2 saudara kesayangan aku weii....
hanya 4 aje dahmeriah,ni baru tambah lagi sorang lagi la hura hara dibuatnye nanti...

tak larat den nak layan kerena sorang2...



dan ni semua aktiviti petang dorang kalau dekat kampung,naik basikal,
yang tak tau kayuh tu,

aku yang jadi mangsa tolak dari belakang huhu~


Mohd Hakim Bin Suffian.Mohd Irfan Ashraff,Qaira Awani Awatif Binti Shamsuri.Dan Mohd Farish Putra Bin Rafizie...

 .
.
.


P/s Gelaran Paksu Ye untuk Aku,Manja sikit erkkk....


5 comments:

luqman zakaria said...

yang gurl tuh cam chinese jerp~

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

pokcik su tolong tolak beskal sy ni haa..

cweet pinky said...

huhuhu ~ anak buah CP 24 owg , hehehe ~ jom la dt blog cp law free keyh :)

CikMunBlogger said...

yaww pak su ye . agak agak ade konvoi tak naik bskal camnie . hehe

Bitt (double IS) said...

salam singgah..

4 meriah. 5 huru hara cool!...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...