Followers

Monday, July 2, 2012

Nampak Muda Bukan?




Assalamualaikum...


Haihh...Muda bukan aku,21 tahun terus jadi 12tahun,kau mampu??


 setelah aku buat pembedahan dekat dagu aku tempoh hari ramai mengatakan,


kenapa awak nampak muda sangat?muda gila?gila pun jadi semakin gila kalau tengok!


hais tak berani nak bagi tahu,hanya mampu cakap biarlah rahsia~


sebenarnya aku baru bedah janggut aku hari tu,dan terus amik gambar,dan upload di facebook gitu...pantas bukan!! zaman dah maju...


semua masuk Fb ajo,Xpayah nak tengok berita erkk....


sampai disini sahaja la citer mak bedah! pasal rahsia kecantikan dagu saya yee..

selamat bercukur!!

10 comments:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

kecantekan DAGU itu milik setiap insan..

luqman zakaria said...

hehe,..dah tade janggut..

Bahrain said...

perghhh.....
x mampo berkata apa2x...LOL..
muda ke? macam 30-an..LOL

http://www.bahrain-info.blogspot.com/2012/06/makanan-arab-di-restoran-saba.html

Izzah Ab Aziz said...

waaaaaa... suke ade janggut. hewhewhew..

Romeo Laut said...

Apakah. Nyaris aku tak kena histeria bila kau cakap jadi makin muda. Hahah.

Edy Fee said...

haha adagu bercukur...ade jugak.hehehe
hurmmm gmbr mcm bgunan kat shah alam je

zizidiazora said...

pinjam dagu..nak buat minyak hehehe...

ZWAN SABRI said...

Ni yang buat aku tetiba nak bedah janggut kat dagu aku jugak nii.. :P

Azham Vosovic said...

untunglah....hehehhe

cweet pinky said...

larh , kiterr sebaya larr 21 , ngt kan kamu lagik tua ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...