Followers

Friday, June 29, 2012

Rahsia Untuk Jadi Kurus



Assalamualaikum....

rahsia untuk jadi kurus,kurus ke masalahnye??

baiklah hari tu aku dan amir naufal merayap dekat dataran Pahlawan melaka,
saja main cuci mata,cuci kaki semua ...

  tibe2 ternampak kedai ni! adoii sedap plak tengok yogurt yang berharga RM 3.90


sementara promotion ni,baik pakat ramai2 datang ke kedai ni..tak rugi kalau makan yogurt
boleh kuruss erkk...


yang ni contoh yogurt aku makan hari tu,buah naga setepek besau dia bagi aku makan kan!


dan yang ni senarai buah apa yang kita nak letak dalam yogurt tu nanti


dan yang ni buat muka gedik sebelum nak makan,kau mampu erkk...


aku paling suka dalam kedai dia..cantik! almaklum la gayat kan...


P/s kalau nak pergi kedai tu boleh la ke tingkat 3 urmm  jap! not sure sebab aku dah lupa kedai dia..yang pasti di Dataran Pahlawan...

7 comments:

fifie michie said...

nak kurus gak ;P

Edy Fee said...

uit uti..sedap...buah naga tu sedap.hehehe nak2

RyuTsubasa said...

RM 3.50 pun ikut beratkan?

MawardiYunus said...

sedap2

Syafiq Ahadin said...

aku tunggu bulan poso ni je. haha

blog-tips-kurus said...

nak kurus kena ke Melaka... (",)

lynnda ollala said...

wahhh sedap betul..hehe...lawat blog saya juga ek... www.beautyummi.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...