Followers

Sunday, June 17, 2012

Saya Tak Nak Tembam! Pizza Hut~



Assalamualaikum...


wahhh tajuk saya tak nak tembam,tapi mencekik kuat plak tu hisshhh!
tidak dinafikan aku sudah tembam...


sangat sedih dah tragiss kisah aku ini..erkkk


padahal tak ada la tembam mana pun,normal je,sebab aku pun selalu senaman,
semangat nak kurangkan berat katakan...

lama gila tak makan pizza...

tempoh hari aku amir dan kak iza dari butik mimie berbuka puasa di pizza hut jusco aeon pada jam 3petang....

apa yang terjadi  dekat situ,adalah sangat sedih....

Shoot1

sedih sebab terlalu kenyang gilakk!! sampai terkeluar usus2 aku erkk

Shoot2


jangan main2 aku minum air pink gitu...kau mampu!


Shoot3

Haishh haiwan ni bukan untuk dimakan,ni hiasan semata2..

Shoot4


Iaaaa....itu dia pizzza sudah mali Cheesy Bites yang ini sodap~

Shoot5

Shoot6


 Ini aku punya makan...


Shoot7

 Ini punya amir naufal



15 comments:

Cik Suriz said...

ada la tembam sikit kot

luqman zakaria said...

bb tuh lau letak sos cili cikit nampak yum2 jgk..lol~

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

yg last amir punya tu ape ek pokcik???

SYAH'IZZAT said...

untungla ade orang belanjeee :)

Fiq Fikri said...

Cik Suriz:sikit xpe lagi eheheh

Fiq Fikri said...

luqman zakaria :wahhh selera benau nk mkn bb aku kan ahahha

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A):baba pokcik lupa la apa nama dia haha..

Fiq Fikri said...

SYAH'IZZAT:sponser by kak iza ahhahah

deno said...

mmg terliur deno tengok! :)

Mari Bermovie said...

Kaki-kaki bloggerr . & Kaki-kaki movie
follow blog nie .http://sasaumovie.blogspot.com/

cweet pinky said...

entry kedua CP baca pasal pizza ~~ eeee , geramnyerr , lapar3 ~~ hehehe !

cweet pinky said...
This comment has been removed by the author.
cweet pinky said...

salam singgah dari CP :D

Edy Fee said...

sedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapnye...huhuhu aik mkan pizza salu sangat..mau tak naik badan nnt

♥e'in♥ said...

terliur!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...