Followers

Tuesday, June 26, 2012

Siapa Itu?Kenal Ke?



Assalamualaikum...

Tadaaa.....

kejut ke erkk...siapa itu?kenal ke....

baik la aku just nk kongsi gambar,yang baru dishoot tempoh hari...

maklum lerrr dah lama aku tak ada gambar baru,sedih.....

dan gambar ni dishoot oleh dot dot dot...

kenal ke?
kalau kenal sila serta kan nama dan ic berliau...


Shoot1

tahik lalat disebelah mata tu,melambangkn itu adalah saya,senang la nak cari erkk...

mudah bukan nak cari aku huhu~

Shoot2

Shoot3

Shoot4

 aku rasa berpuas hati dengan gambar baru ni..,thanks mak jemah sudi shoot saya 

walaupun saya dah tak laku lagi kan kan kan!!!...

12 comments:

chemija said...

kira laku la tu makjemah nak shoot^^

El-Janna said...

wa~ smart^^ laku la tu. muka leh jual^^

NIZAM said...

siap posing beg tu bro. tema vacation ke? :p

Fiq Fikri said...

chemija :ahahah mak jemah la sgt kan :P

Fiq Fikri said...

El-Janna :ehehh mana ad laku,tua dh ni ahahaha :P

Fiq Fikri said...

NIZAM:lebih kurg mcm tu la ahahaha :D

♥ Cik Zack ♥ said...

style lah bro ;) yg angkat beg tu. hahaha :D

♥ Cik Zack ♥ said...

style lah bro ;) yg angkat beg tu. hahaha :D

iKhRam said...

wah
posing abis nie..

zOeY zAu YaH said...

bwk bag nk lari umah ka? haha

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

ensemnye laaa pokcik ni..

*nk minang bole???

Edy Fee said...

ish2 modelling ni..bila nak register agency.eheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...