Followers

Wednesday, July 4, 2012

Buah Hati Baru



Assalamualaikum...

Buah hati baru saya, tak pasti lagi jantan atau betina,sebab tak pandai nak tengok macam mana erkk....

Shoot1

berliau kelihatan penat,sebab jauh perjalan dari ayer keroh mahu ke jasin huhu~

Shoot2

 comel gila,tak sabar mahu tengok dia besar mesti lagi comel....

P/s agak2nya nama untuk kucing ak ni apa yang sesuai yee...??

14 comments:

Pezol Stylez said...

aku rasa bek ko namakan kucing tu ronaldo sbb sebijik rambut dia cam ronaldo..

luqman zakaria said...

alamak! kalau bab letak name kucing nih susah sikit la..

Axieana Yumi Life said...

cutenyer kucing nie :)

Azri Fathurrahman said...

sumpah comel gila weh! haha :D

Edy Fee said...

haha comel...buli cantik.haha tp kecik lg dah mlas.tido je..haha

AL AZRUL said...

jantan macam ni :
betina macam ni ;
tgok lubang bwah ekor kucing, sensor2, ha3..

ltk nma Geeko

Fara Ahin Alias Ali said...

Nama geek pun comel :)

zainatul abu bakar said...

comel je dia tdo..huhu, btw, jemput baca entri terbaru sy photoshoot bersama Yuyu Zulaikha http://perempuankampungmoden.blogspot.com/2012/07/photoshoot-makeover-with-yuyu-zulaikha.html

::FAIZ:: said...

comel

! ❀ ainie sempoy ❀ ! said...

letak je nama die ..doti ..sebab die suka tido..hehe

combi said...

suke tgk kucing comel tp tkt ble dekat ..
bg la nama si comel .. :P

|| amira || said...

comel gila kot .
walaupun tak suka kucing , tapi suka tengok :)

fyna said...

alolololo..comelnye. nak culik boleh?

blog-tips-kurus said...

camne bela kucing tapi tak reti tengok jantina ia ni? hhhmm..

*tengok kat tuuuuutttt ia.
ish!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...