Followers

Sunday, July 22, 2012

JOM JOIN GIVE AWAY EDY


Assalamualaikum...

salam 2 Ramadhan..hari ni aku nak join satu give away daripada blog Edy

haishh aku bila la nak buat give2 away ni kan!!...kematu dah blog aku ni.


baik la aku pergi terus ke syarat yang ke 3 la ek,



CERITAKAN SIKIT ABOUT BLOG EDY

fuhh 1st time masuk blog edy ni,memang tersenyum lebau la

dengan entry2 dia yang simple gila bapak!lawak habiss kalau kita baca

kalau tak silap aku pernah,update pasal Edy dekat blog aku..
blog fav kot kot eerkk sudah lupa...


2 ENTRY EDY YANG PALING BEST



CADANGAN MENARIK UNTUK EDY LUKIS DAN UPDATE BLOG

Update tentang lelaki geek plak erkk..atau pun update entry pasal blogger2
bergaduh..


mudah bukan?jadi aku seru orang ramai untuk join Give away edy,katanye blogger baru.
baru ke edy?huhuhu.....
  
untuk maklumat lanjut boleh la pergi ke blog Edy

"Selamat Menjoin di bulan ramadhan"

5 comments:

Edy Fee said...

time kasih byk fiq join.ehhehe eally appreciate

Maisarah Azmi said...

good luck.. selamat berpuasa jugak

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

haha..cmne laaa klu babah gado ngn pokcik ek rupenye...

*edyfee cube laa buat..hehehe.

|| amira || said...

GOODLUCK ! :)

Edy Fee said...

TERIMA KASIH
KERANA SUDI JOIN DAN MENYOKONG 'MY FIRST GIVE AWAY'
-sangat hargai idea anda-
nnt cube cari pasal blogger bergaduh.hikhik

intai entry ni untuk menilai

SALAM BLOGGER ikhlas daripada EDY

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...