Followers

Saturday, July 21, 2012

Kucing Pun Nak Bagi Ucapan Puasa!..




Assalamualaikum....

haishh cepat betul masa berlalu,pejam celik pejam celik dah pun 1 ramadhan....
"erkk jangan pejam tak celik2 sudah la kan!.."

baik la dengan waktu yang ada ni aku nak ucapakan selamat berpuasa kepada
semua umat islam diseluruh dunia..

hope ramadhan kali ni penuh makna.


erkk kucing pun nak bagi ucapan,"kucing ini bangsa malaysia"


ek ek ikan pun nak bagi ucapan jugak,memang satu alam betul lerr..


anak buah yang comel loteh Qausar

P/s puasa jangan tak puasa!! Puasa Puasa...

8 comments:

Myra Abdullah said...

selamat berpuasa =)


hehe.comel baby tu =D kecik-kecik dh pndai angkat kening =)

hawiz said...

salam ramadhan...selamat berpuasa!!..ihhi

luqman zakaria said...

hehe! comel betul...kecik2 dah pandai buat kening ziana zain!!...selamat berpuasa kepada LG!

mira maisara said...

selamat berpuase jugak :d

ZWAN SABRI said...

Kepada Baby Quasar, Hencik Kucing, Hencik Anak Ikan, Hencik Fiq Fikri, Selamat berpuasa.. Jangan puasa yangyoq naa.. ;)

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

samat berpuasa yee anak-anak hikan..

samat berpose pokcik..

Edy Fee said...

comel!
wah pakcik yg pyayang.hehe

selamat menyambut bulan ramdhan yer....hehe ikhlas daripada edyferdaus

Joe_Hans said...

Selamat ramadhan org tua..muahahha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...