Followers

Tuesday, July 17, 2012

Lelaki Geek & Budak Lelaki Sebelah Pintu



Assalamualaikum....

lelaki geek dan budak lelaki sebelah pintu berduet bersatu debomm.....

entry ni sambungan daripada entry semalam yang bertajuk "Lelaki Seorang Ahli Korporat"


dan hari ni adalah cerita sepenuhnya,shoot aku bersama hizami rahim hari sabtu yang lepas


yang dikendalikan 2 orang photographer yang agak profesional Amir Naufal Photography dan Pojiegraphy...


Shoot1

 ni shoot berduet macam nak nyanyi la plak kan!!...tema shoot urban man

Shoot2

Shoot3

Shoot4
 
Shoot5

Shoot6

kalau ada yang berminat mahu photoshoot seperti ni boleh la pergi ke page @Amir Naufal Photography untuk maklumat lanjut...

sementara harga baik punya...



18 comments:

luqman zakaria said...

budak lelaki sebelah pintu uppernyer...hehe..semard woh tuxedo~

Bitt (doubleIS) said...

memang smart la! pic pon cun!

zizidiazora said...

gandingan mantap 2 lelaki terhangat di pasaran...hahaha...

Azham Vsvc said...

wah...kacak bergaya!

♥Miss Yaanaako♥ said...

nak sainnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn. hahahah :P

♥Miss Yaanaako♥ said...

nak sainnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn. hahahah :P

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

meletop pokcik & zami..

Fiq Fikri said...

luqman zakaria:kan! ahaha thanks :)

Fiq Fikri said...

Bitt (doubleIS) :thankss!! thanks jugak dkt phographer :d

Fiq Fikri said...

zizidiazora:"belum masuk abg zizi lagi,terhangat!

Fiq Fikri said...

Azham Vsvc:thanks :d

Fiq Fikri said...

♥Miss Yaanaako♥ :ahahha meh2 sain dkt mne tu :P

::FAIZ:: said...

model 2012

ZWAN SABRI said...

yang Shoot 5 tu, bila hizami pandang tepi, skali imbas tgk dh macam Adie.. :)

SYAH'IZZAT said...

awww nak sain plissss!! :p

Syafiq Ahadin said...

haha komen ZWAN SABRI... stuju!!

zainatul abu bakar said...

haaaaa..kan betul dgn hizami rahim. ok, dua2 pon smart :)

zaxx said...

aaduyai smart,stylo..model berjaya nih..heheh nice pic anyway..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...