Followers

Tuesday, July 31, 2012

Rizky & Lelaki Geek Sebilik



Assalamualaikum...

selamat hari puasa!!tajuk nak sebilik kan,bulan2 pose lagi...

jangan salah faham ye,aku sebilik dengan rizky anak aku ni lerr...AKA anak angkat..AKA
Anak Kucing...

anak kucing aku tidur sama dengan aku lagi..siap peluk cium,jangan nak jelesss sangat!!

lupa nak perkenalkan nama kucing aku ni,nama dia rizky tapi dia ni betina ok!!...
ah dia dia lagi,dah macam orang...

Shoot1

Shoot2

Shoot3

gambar lepas aku bangun tidur,tengok dia dah ad dkt kepala aku..ouhh so sweet..

aku siap letak kepala aku dekat badan dia...lagi!!lembut jeee...macam bantal...

ek ek lupa,kucing ni berak dalam cage siap ada pasir.jangan risau rizky tak akan berak 

merata2,sebab aku dah hantar pi sekolah..pandai la dia tu

18 comments:

Edy Fee said...

hehehe sampai nak antaq p sekolah.ahhaha
besar kompom manje ngan ang
ibarat bapa tiri
hehe

Azri Fathurrahman said...

halammakk comel giler kucing! :3

luqman zakaria said...

syok betul die tido~

Bella Nabilah said...

comelnyer kucing :D
seronok betul dia tidur..

zaxx said...

ahaha..kucing tu berniat nk menggoda tu..kikikiki

Zharif Azis said...

kucing aku sorang je yang tau berak dalam tandas , yang lain hampeh -___-

semua bubuh letak kat luar .

fifie said...

Comel gila si rizky. Macam cotton candy.

Pezol Stylez said...

shomel mcm tuan nya....huntonglahhhhh kau!!

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

amboiiihhh name kemain..

LELAKI INI said...

cumel giler kucing kau!

|| amira || said...

kecik comel ja :)

pandai kau mendidik . haha

Edy Fee said...

jalan 2 lagi

Fiq Fikri said...

Edy Fee:kan aku ni dh kira bapa betul dh ahaha

Fiq Fikri said...

Azri Fathurrahman:kan mmg comel geramm tol :D

Fiq Fikri said...

zaxx :aahhaha thu xpee lagi2 dia perempuan huhu

Fiq Fikri said...

Zharif Azis:ahahah ok la tu berak dkt luar jgn dia berak atas katil sudah ahahaha

Fiq Fikri said...

fifie:ahahha hamboiii gitu :P

Fiq Fikri said...

Pezol Stylez:puji nampak! nah amik sekor kucing ahha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...