Followers

Thursday, August 23, 2012

Family Aidilfitri 2012



Assalamualaikum...

Family Aidilfitri En Ahmad Hassan dan Pn Rokiah Sa'adun...

Indahnya sungguh dihari raya..lalalalalal~ tak tahu

Mesti ramai dah upload gambar raya dekat Facebook,Meriah kau joyah!!..

raya 1 sampai raya ke 4 ternet problem tak dapat nak publish gambar hari raya famili aku nahhh...

aku mampu tengok je semua upload gambar raya sama family dorang.
sedihh!! 

sekarang tidak lagi yahooo!! hari ni aku dengan rela hati nak publish semua gambar masa hari raya pertama.

eh bukan semua,ada la sikit2~

Shoot1

Shoot2

Abah Dan Mak Tersayang!! macam mak datin omak den ni ahh!


Shoot3

Bersama cucu tersayang~

Shoot4

Shoot5

Shoot6

Shoot7

Shoot8

aku pun nak!! jugak jadi model pokok rambutan erkkkk!

Shoot9

Akak2 yang dah kertu dari kiri siti,mas (Angah),murni (Along)pose ala2 mak datin nak datang beraya gitu kemain lagi!

 Shoot10

Shoot11

  hope kau suka la gambar ni angah oii!! muka kau ok tuuuu..jangan risau erkk

Shoot12

Romatik gitu~

 Shoot13

Irfan Anak buah yang pertama

Shoot14

Akim anak buah yang ke 2

Shoot15

Kaira Anak buah yang ke 3 dan ada lagi nantikan di facebook aku nak upload banyak2 sampai korang muntah kuih raya~

hope tahun depan raya aidilfiti kita dapat jumpa lagi yoppp!! semoga berbahagia la ye,
ehh tetiba#


P/s Selamat Hari Raya!

3 comments:

ir yien 9897 said...

seronok nyer beraya ramai2 kan :)

nice pic ..

Aida Azryn said...

selamat hari raya! ;)

najihah sahami said...

haha..sakan anak buah beraya mentang2 pak sedare photographer eh.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...