Followers

Monday, September 10, 2012

Photoshoot With Jason Oung Photography Part1



Assalamualaikum...

tadaaaa!! ni sambungan entry semalam Bersama Photographer Jason Ek Oung

dan ini adalah hasil photoshoot dri jam 8am-12pm pada hari sabtu lepas di bukit bintang 

bersama photographer tak lain tak bukan Jason Oung Photography

Shoot1

Shoot2

Shoot3

Shoot4

Shoot5

Shoot6

Shoot7


Shoot8

Shoot9

kalau yang pernah berkerja@photoshoot sama dengan jason dia akan tahu bagai mana jason berkerja.

dan berliau seorang yang ceria! OMG tak sangka dan aku selesa dengan Jason Oung..

dan hasilnyeee superb!!thanks jason Oung!! 

eh tak sabar tunggu part 2,segan pun ada tak apa..kita tunggu dan lihat!hasil dari jason oung~ 


P/s Berdarah Mata Part 2


7 comments:

Myra Abdullah said...

amboi! hehe
anyway nice pictures =D

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

tahniah pokcik...hebat gambar pokcik...lepas ni jgn lupe babah yeee klu dh glamer...

Izzah Azizah said...

uisshh. mata tue macam vampire dah !

Edy Fee said...

perghh hebat dah..boleh buat duit modelling dh ni

Huda Sindarela said...

asal eh nak ketawe plak tgok fiq wat mate camtu.hahahah..gelak lg dan lg ;p

zizidiazora said...

abg hot dari Selandon...dh2 jgn lama2 kat KL tu, cepat balik...

Chenal said...

A+ UTK ABG CAMERAMAN

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...