Followers

Thursday, October 4, 2012

Jalan-jalan Cari Makan DI Melaka



Assalamualaikum...

Jum! jalan2 cari makan di melaka !bukan cari pasal yop~

Nak dikatakan  melaka banyak tempat makan yang best2!tak percaya?silalah datang ke melaka.

antara satu yang aku baru pergi di "Kampung Jawa Melaka"


Makanan yang best!!

1.Satay 70sen sebatang,nak banyak batang pun boleh...

2.Rojak mee RM3.00

3.Air Sirap RM1.20






sangat puas makan dekat situ,tak rugi kalau singgah di kampung jawa melaka..

orang melaka! sila pergi makan dekat situ,kedai tu sejak aku kecik lagi sudah ada! 

warga2 vateran ramai yang mai nak makan satay sama rojak mee...


P/s dah macam jalan2 cari makan la plak kan! tapi version melaka only

10 comments:

nazy molko said...

sedapnye satay tu! besar lak tu....

FL blogh0use said...

x habis explore melaka lagi

Jna marcello said...

baru lepas mkn then tgk entry ni terus jd lapar! >.<

Megat Emy said...

wow!!! nmpk best nye mee.. nak cikit..

Rizal Murad said...

Kuah2x dan makanannya nampak mengancam..!

luqman zakaria said...

70sen sebatang? murah celop! kat sini 80sen! T__T..kene g melake ler lau nk makan satay..hehe

Liyana Azhar said...

jln2 cri pasal bila pulak ? hehe..

suka singgh sini sbb lagu bckground sedih je.. :))

abby.salim said...

memang terbaik la mkn kat situ....asal free je pegi mkn .. :D

nuraina mardiah said...

pernah makan kat situ,, memang sedap !

nuraina mardiah said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...