Followers

Sunday, November 18, 2012

Dia Yang Comel



Assalamualaikum...

dia yang comell....rizky sudah masuk 6bulan..

macam tak sangka,sudah besar anak aku ni..eh nak bagi tahu lagi sekali,

anak aku ni,perempuan ye bukan lelaki...

baru2 ni aku dapat mandikan dia dengan jayanyeee..abiss kutu2 semua mati..

tak ada la susah sangat nak mandi kan rizky,dia tak ade nangis2 pun...

Shoot1

Shoot2

Shoot3

 Shoot4

Shoot5

Shoot6

yang ni sorry la yee..sebab tahik mata dia ada lagi huhuh~

port dia setiap hari,aku pun pelik kenapa dia suka duduk dalam pasu bunga! pastu pasu yang sama plakk..aiyoooo...

Sapa ada kucing,jum berkongsi cerita sama saya huhuh bagi la tip2 yang best untuk kucing..

12 comments:

Mila Ahmad said...

mata dia cumell....

hafiz hafizol said...

comel kucing.. ak suka kucing cuma x suka yg jnis bulu cepat gugur tu. haritu bulu masuk hidung sampai berminggu batuk. elergic bulu kucing kot pesen gini ha3

Fendy said...

kucing oh kucing...

Gillette Flores said...

Suka shoot 4!
=p

aina izzati said...

shoot 4 tu cute sangat.. :))

luqman zakaria said...

comel2! gebu! hehe

Izz Latif said...

Kalau kutu dia teruk,
paling senang guna ubat yang letak kat leher kucing, ubat tu resap dalam kulit
bagus!
:)

SYAH'IZZAT said...

untunglah ade kucing. hahahaha

iKhRam said...

comel....
yup.. comel..

Hnahdy said...

comey.. mcm ayah dia.. patut muka sama :P

misz aisya said...

comel! tapi, aku boleh tengok je. aku takut kucing. sedih dow. :(

cheeze maz said...

Salam ziarah & kenal.

Kucing yg comel. Jemput menyertai GA Cheeze Maz di http://cheezemaz.blogspot.com/2012/11/giveway-sempena-iphone-5-gadget-impian.html. Berpeluang mendapat serbuk cheese & menikmatinya dgn kucing tersayang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...