Followers

Monday, December 3, 2012

Melaka Durian Crepe



Assalamualaikum...

mari mari abg ada jual durian crepe sapa mahu!!

aku jual comfirm tak laku kan! ini durian crepe aiyoooo......

sebenarnyee aku tak tahu pun apa tu durian crepe,skung dah jadi kegilaan orang ramai 

sampai aku pun akan menjadi gila tak lama lagi lalalala~

tadi sempat singgah di durian cake cheng melaka,dekat situ ada jual crepe! 

tapi warna kuning sahajoooo..warne lain tak adooo..

 lai lai lai!

tapi memang sodap! tak tipu

kalau sapa yang sedang cari durian crepe bagi orang melaka,datang lerrr ke durian cake

no.27 jalan inang 2,
taman paya rumput utara,
76450 melaka.(Beside Tesco Cheng)

Facebook : DurianCake


12 comments:

Miss Kira said...

eh..sedap ka?? teringin nak makan sebab org asek dok kata2 ja psl benda ni..xp tu la..susah nak cari sikit..

CekbOlat-bOlat said...

lelaki geek sntiasa kehadapan . yeyy kita tak makan lagi =..=

zizidiazora said...

Fiq, tolong belikan untuk abg zizi rasa.. kalu sedap nti abg zizi blaja dan buat byk2 kita boleh makan sama2 sampai juling hahaha....

luqman zakaria said...

belum pernah rse lg durian crepe nih..

Kyle Saiful said...

area MITC x de ke.dekat cheng kemain jauh lagi

hawiz said...

mmg ade kt cheng k?..area mana??..nk cari r..

Hnahdy said...

xpernah rasa lagi durian crepe.
pos boleh.hehe

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

promote..

bukankosong said...

ramai yg mention pasal durian nih

mau merasa lah

misz aisya said...

femes nau durian crepe ni. owh kat dlm tesco pon ade durian cake asenye kan..hehe boleh lah try pasni..

ZWAN SABRI said...

perisa lain xde ke? aku x suka durian.. huhu

Huzniey Saad said...

orang cakap durian crepe sekarang trend. haha. tapi saya tak pernah rasa lagi. hmmm bak sikit? hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...