Followers

Sunday, December 23, 2012

Tahniah Faradiella & Khairul _SOLEMNIZATION



Assalamualaikum...

tahniah my BFF Faradiella Mokhtar telah menjadi isteri kepada khairul pada 22.12.2012 semalam..

lepas ni dah jarang nak lepak sama2,dulu acha mahfar kahwin,kali ni faradiella plak...

ouhh memang sedih gila! semua masalah kita orang kongsi sama2,buat lawak sama2 aiyoooo..cepat betul masa berlalu.

yang paling sedih,dan tak akan lupa,fara dah jarang naik kereta sama kami!lepas ni..

selalu dia ad je dekat belakang,sekarang udah tak ada...

kurang la lagi geng nak kecoh2...

dekat bawah ni ada 2 gambar sahaja yang dapat aku masukan,sebab yang lain tak edit lagi..

layan....

Shoot1

Shoot2

buat faradiella dah khairul,selamat berbahagia sampai akhir hayat,kalau ada masalah 

berbincang dengan baik..faradiella selamat jadi isteri orang huuuu...lepas ni kena masak2 je..jangan makan luar hehehe...

lepas ni lepak di KL jo la ye Rara!kita orang akan datang sana jugak nak lepak! huhuhu..
group ibu2..

End...

4 comments:

luqman zakaria said...

sama cantek same padan..hehe

noura nuriman said...

teringat dulu masa praktikal supervisor suruh noura contact fara minta dia datang casting,tapi fara tak mau sebab bf dy tak bagi alhamulillah ke jinjang pelamin juga akhirnya..tahniah fara dan suami

Cik Pensil said...

wahh .. kasut pengantin perempuan merah , memang menyerlah :)

ZWAN SABRI said...

Alaaaa, ingatkan nanti dai akan kawen dengan hang.. btw, untung sapa yang dapat faradila tu.. dia cantik.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...