Followers

Thursday, January 5, 2012

Satu Hari Tanpa Nasi Dan Makanan2 Untuk Orang Tension




Assalamualaikum...

hari ni aku tak nak makan nasi,kau percaya aku tak makan nasi?
serius aku mmg tak makan nasi untuk hari ni,dan mulai hari ni aku tak nak makan nasi nasi nasi....

nasi musuh aku sekarang!!

aku nak slim boleh tak?macam kak sameon,baru la orang nak amik aku jadi model
tiang erkk...

sebenarnya
bukan aku tak nak makan nasi,aku rasa macam dah tak selera plak nak tengok nasi
tension kata kan...


Makanan 1

Makanan 2

Makanan 3

Makanan 4

Kenyang bukan?

hari ni aku pecah pingan dan pecah recod tak makan nasi,kau mampu??

jadi jangan la tiru macam aku,asyik makan je...dah nak dekat tembam dah
macam doreamon erkk,comel apa doreamon...



P/s Makan Hati...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...