Followers

Tuesday, January 10, 2012

Saya Kuat Makan+Buncit



Assalamualaikum...

saya semakin buncit dan semakin mok mok...
mana taknye aku tiap2 hari tak boleh tak makan,rasa nak mencekik aje erkk..

kalau dah nafsu kuat makan macam ni la,makan makan makan...
berat pun dah semakin naik haissss sedih plak kalau di pikir pasal berat...

 Roti John Sardin semalam punye,bersamaan air sarap limau

jadi aku nak bagi kurangkan berat badan,aku kena la kurang kan makan,
isyallahh dalam masa terdekat berat aku akan turun la ye "harapan yang tinggi"

hangat2 tahik unta...

berat sekarang 76kilometer sejam


dan roti john hari ni bersamaan ais kosong ala2 laici


p/s kalau nak cuba sila pergi ke medan selera ayer keroh,norlihan western terbaik!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...