Followers

Friday, January 13, 2012

Cara2 Menjaga Kebersihan Diri Dan Kecantikan Yang Asli





Assalamualaikum...


hari ni abg fiq nak kongsi Toturial macam mana nak jaga kebersihan diri dan nak cantik,haisshhh banyak betul tip2 dan cara2 aku ni kan..


ntah boleh pakai ke tak erk...

kebersihan diri perlu dijaga tak kira lelaki atau perempuan,yang paling tak senonoh lelaki la kan tak semua.


dan ada jugak perempuan yang pengotor erkk..


kalau citer pasal cantik,mesti melibatkan kan perempuan aje kan?dimana plak terletaknye
kecantikan lelaki?


Cara 1
Photobucket

step ni mudah aje,cuma besarkan biji mata,lepass tu golek2 kan biji mata tu,
nampak kreatif bukan?

step ni boleh buang habuk yang masuk dalam mata,

Bukan setakat habuk yee..tahik mata yang kerass pun boleh cair meleleh macam air liur lembu...


Cara 2
Photobucket


 Ok step ni aku tak berapa nak pasti,yang aku tahu step ni sangat comel,khass untuk nak jadi
comel macam aku erkk overr!!

Cara3
Photobucket

cara yang 3 ni banyak kelebihan nya,latihan lidah
salah satunye lidah kita akan lebih lembut nak mengaji pun tak liat lidah tu lancar aje...

step ni kalau nak buat,biar dalam bilik,kalau buat depan orang ramai,orang akan ingat sawan lembu ke hapeehh kan..

step ni pun boleh bersih kan pinggan mangkuk yang kotor,tak caya boleh bersih???
cuba try...

Cara4
Photobucket

step ni lebihnye kepada muka aje,mana yang muka banyak jeragat,atau bintik2 hitam boleh guna cara ni


gosok2 muka selama 1jam,dan dapat hasilnye nanti,muka pun boleh licin


jangan ingat kertas pasir je boleh,guna tangan pun boleh..
.
.
.
dengan ini tamat la latihan kita ye adek2,hope amalkan selalu insyallahh akan berkesann




p/s sekadar hiburan untuk hati yang sedang luka

Wordless Malam Jumaat



Assalamualaikum....


Apa Sudah jadi?

Apa yang Akan Berlaku?

Debaran Kian Dirasai.....

"Next Entry"

P/s hanya gambar menceritakan semuanye..kau tahu ape?tak tahu kan?Tak Tahu Kan?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...