Followers

Friday, January 20, 2012

Pengacara Terlampau!




Assalamualaikum...


Ahh...Sejak 2menjak ni aku asyik cita pasal kahwin aku aje kan,jeless la tu aku kahwin!


jadi aku tak nak buang masa dan buang tenaga aku dekat cc,malam2 buta ni


aku ada sediakan satu video ntah apa2 mungkin aku nak persiapkan diri aku nak
jadi pengacara nona ke,wanita hari ini ke..erkk!!


sebenarnye aku tak pandai cakap depan camera,dan depan orang orang
yang aku kenali..

kalau nak cakap depan camera pun,siap sediakan skrip!



ini la hasil ntah apa2..


budak2 baru nak belajar katakan,dan aku nak biasakan diri bercakap depan camera 
si amir naufal yang mahal tak mahal la jugak erkk!!






P/s ada rezeki jadi pengacara nona ke erkk!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...