Followers

Thursday, February 21, 2013

Majlis Perkahwinan Rikzy & Si Oren



Assalamualaikum....

baru nak sempat update pasal majlis perkahwinan anak kucing saya Rizky..

majlis pada hari isnis lepas,calon suami adalah si oren Flatface,muka agak gatal sikit kalau kita tengok..

pada mulanye rizky nanti gaduh sama si oren ni,dah letak satu rumah,lega tengok dorang tak bergaduh,semuanyee selamat..

7 hari aku letak dai dekat sana,rindu gilaaa!sampai mimpi2 si rizky ni..

risau jugak,takut dia tak selera makan ke apa,tido dia cukup ke tidak..urmm...
dah macam orang plak kan! 

yang paling aku takut,bulu rizky akan gugur nanti! sebab stress....






apa2 pun,mereka kelihatan bahagia! gituu kan!...

5 comments:

DilaMilin said...

hehe..dia xmarah ek? kat umah saya ada kucing persian yang masih lagi single mingle..kesian dia takde teman..huhu..

ZWAN SABRI said...

Kesian tgk muka oren.. nampak macam kena paksa.. huhu

Izz Latif said...

moga cepat dapat anak!
hehe

Bui Junaidi said...

COMELNYA..ADIK BUI PUN ADA PELIHARA KUCING..

Arfahani Arsad said...

gambar last shoomelll! hehe :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...