Followers

Monday, March 18, 2013

Instagram Oh Instagram



Assalamualaikum...

kemain lagi sekrang dah ad instagram...kalau dulu duduk dalam gua sangat!

jadi hari ni aku nak perkenalkan Instagram aku "Lelakigeek"

yang ada instagram jemput2 la Follow abg ni!...



sekrang musim orang main instagram,kalau dulu hantu facebook,sekarang hantu Insta!.

dalam instagram,tak adanyee boleh karang 100patah perkataan,macam dalam FB,kalau Fb boleh buat karangan...

di instagram boleh upload gambar,kalau aku nak upload muka aku dari awal sampai la sekrang itu punya suka...

sebab dia boleh masuk gambar jeee,tak akan nak masuk gbr monyet hang plak..erkk..

ok sudah cukup sudah..mari Follow Instagram saya "lelakigeek" dan 
"amir naufal photography"


7 comments:

Noorsha Muhamad said...

haha..btol2.. klu xupload gmbr nk upload ape lg kn.. bru create da rmai follower kn.. hehe.. guys, follow mine too.. instagram.com/noorshamuhd =)

Fakhruru said...

hahaha!! sygnya xde insta lgi.. huhuhu

Saidila Binti Abdul Rahman said...

bolehhh...nanti akak follow ig ko yer dik....

akak pun sekarang dah jadi insta addict....fb ngan tweet buat share2 jer....tapi insta akak banyak gambar makanan tau....takut tak bleh tahan plak...hahahaha

instagram akak ---> saidila

fahmi mislan said...

untung le ade instagram..fami xde lgi...ngamoknye bile la ye..klo de akaun Instragram bleh le follow..

Fyna Ahmad said...

fyna ada insta.tapi dah lama tak buka acc tue. so lupe. sekian terima kasih.

Rozuan Ismail said...

wah.. sy ni fon cikai je..entah bilalah nak ada instagram ni

! Arjunakirana ! said...

layan je la, x perlu nak pk sangat gagagaga

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...