Followers

Sunday, April 28, 2013

Kacak Salah,Tak Kacak Pun Salah



Assalamualaikum....

heboh pasal pak arab ni..Omar Borkan Al gala yang telah diusir disebabkn terlalu kacak!!

masalahnyee memang kacak,kalau perempuan tgok cair... meleleh air liurrr...erkk

tak kacak pun salah,kacak pun salah...

erkk cuba bayangkan dekat malaysia macam tu,yang cantik dan kacak kena halau duduk banglah!! apa perasaan anda?

saya tak kena halau sebab tak cukup kacak erkk...


masing2 ada kelebihan masing2...

so alhamdulillah kalau kita dh ad rupa yang sedia ada ni...kacak tak kacak,lain cerita

yang penting kehidupan kene teruskan..jangan cuba pandang belakang...


12 comments:

::FAIZ:: said...

lucky saya x kena buang negara :P

Rozuan Ismail said...

terlampau kacak pon kena buang negara. huhu

Fakhruru said...

bsyukur klu Allah krnian kta prs rupa yg elok.. aslkn dlm pon elok jgk ^^

Izzah Azizah said...

penangan matanya menusuk kalbu. Hahahaha

Liyana Azhar said...

nasib baik mlysia tak macam tu. orang m'sia semuanya kacak2 .. cantik2. hahahaha

Mas Diey said...

kalau dia dh kacak mcm nie, mcm mne pula Nabi Yusuf kan?? Subhanallah...

ZWAN SABRI said...

salahkan jadi kacak? tulaa.. orang kacak macam kita ni slalu disalah ertikan.. eh! HAHA

Taman Rashida said...

anugerah dari ALLAH..cukup sempurna.

asha hana said...

pelik je. haha itu kan anugerah ALLAH. apa daaa. -..-

Filzah Azzahra said...

semua yg Allah beri kepada kita mmg cantik.

dtg blogwalking :)

Nadiah Ashikin said...

hahaha,,, dugaan dia.. nabi Yusof lg berat ujian dia.. :)

Asri ali gur said...

Ragam manusia.......Macam ini masalah besar ni...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...