Followers

Tuesday, July 30, 2013

Helo Bro Jum!...



Assalamualaikum...

hello bro jum masak! hello bro jum deco! helo bro apa citer! erkk...

semuanyee bro2,sekarang yang bro2 semua boleh buat,masak pandai,pandai deco rumah la.

jaga kecantikan lagi la pandai....



part1

tak ada masalah dah bagi perempuan dekat luar sana nak cari calon suami yang pandai 

masak,kemas rumah,basuh baju, "ah kan suami dah kena basuh sama isteri"

ouhh tak patut tak patut!...

part2

nak cantik?lelaki pun boleh jadi cantik,beli je produk teeeett,kalau nak cepat cantik la kan...

raya dah dekat pun..kalah girl2~

nak cantik masa raya kan?

part3

lelaki kaki shopping....


p/s adakah anda lelaki pujaan wanita masa kini?

4 comments:

asha hana said...

yeke? haha susah nak jumpa nie.

Nuar El-Ummar said...

terbaek! entry kali ni.. stuju bro.. zmn skrg jgn pndg laki seblah mata.. bab masak, kemas rumh, jaga kecntikan.. da mnjdi kebiasaan, tiada yg mustahil.. itulah kemaskulinnye org lelaki zmn ni, hehe..:D

zizidiazora said...

masak ok, kemas umah mlas, deco lagi la tersgt malas, basuh baju? dobikan ada...dets me hehehe....

myraVea said...

Huhu. Untunglah kalau dapat suami pandai masak, rajin mengemas sume ni.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...