Followers

Monday, July 29, 2013

Toturial Kuih Raya_Peanut Butter Cup



Assalamualaikum...

cukup main sekrang semua dah mula upload gambar kuih raya kau!..

pandai buat ke pandai tgok?erkk....

ok hari ni hadek nak kongsi satu resepi kuih raya yang baru buat semalam,

nama kuih tu Peanut Butter Cup!..

kuih ni cukup main senang nak buat,rasa sekali pasti nak rasa 10 kali! sumpah tak tipu dikk oiiii....

ok cara nak buat dia senang je...


bahan utama mesti la cornflake yang yum! 

2.cokelat 

3.peanut butter

4.badam 

5.kacang

ok lepas barang semua dah ad,boleh mulakn projek!..

campurkan kesemua bahan2 tadi,lepas dah sebati boleh masukan ke dalam cup..

dan sejukan dalam peti sejuk selama 2jam,tak nak 2jam pun tak apa...


kalau nak cantik lagi,boleh la hias atas dia,buah cherry ke..apa ke kan!..


ok di atas kuih yang telah siap!..mudah simple senang jer...

yang mana jejaka dekt luar sana jangan malu nak try buat..kikiki~


6 comments:

ZWAN SABRI said...

amboih abam fiq sekang kemain dok buat kuih raya.. nampak sedap tp sedap ke? hihihi

Fakhruru said...

AWESOME! leh wat utk kuih rya nti.. nie bru ja siap wat bskut srang smut. leh try plk rsepi ni nxt bskut rya ^^

Marou Apple Hijau said...

macam sedap.. kena try nie

miya amira said...

coklat ni coklat mskn ke??
pastu badam n kacang tu perlu dikisar kew??
sory xtau sgt sal nim...

miya amira said...

coklat ni coklat mskn ke??
pastu badam n kacang tu perlu dikisar kew??
sory xtau sgt sal nim...

Nelly Strange said...

awesome ! !i like this kuih ! hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...