Followers

Sunday, August 18, 2013

Beraya Sakan Bersama






Assalamualaikum....

raya ke 4 dah mula projek nak berjalan raya rumah sahabat2....

bila lagi nak datang beraya kan kalau bukan hari raya setahun sekali erkkk!....

bila datang rumah sahabt2 dapat lagi eratkan hubungan yang telah kita bina! gitu kau!....

lai lai lai kasi tengok ini gambar masa beraya rumah sahabat2 saya...

Beraya Rumah Asif & Acap


bakso dihidangkan perhh!!! sedapp wok pedaasss..rasa nak lagi! nak raya lagi boleh tak?



lepas dah makan kenyang,main dekat luar pulak..main apa?main amik gambar yuhuuuuu~

Beraya rumah fara pulakk!



Siap semua nak pose bagai...


thanks you rara dan family! selamat hari raya geng 


Raya setahun sekali,insyallahh ada umur yang panjang kita beraya sama lagi...amin amin!...

ada lagi tak rumah yang boleh terima kami?wahh gitu...kami mahu makan! mengamuk tak tentu pasal! erkkk...

4 comments:

zizidiazora said...

yang berbaju merah tu macam kenal...
mana picture rumah abg zizi? :P

Marou Apple Hijau said...

wow.. kuatnya beraya..

My recent post : Coolkan Blog Dengan CoolBlog

Rizman Khairul said...

betul la tu, time raya ni juga la kita boleh eratkan hubungan persahabatan kita....

Abdul Rashid Bin Mohamad Daud said...

sakannyan raya...raya2 jgak tpi kja jgn lupa buat tau...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...