Followers

Friday, October 25, 2013

Kisah Moky Kucing Yang Nakal




Assalamualaikum....

moky moky si kucing yang nakal! apa dia yang cepat..

tak tahu la ikut perangai sapa ni...

sebab apa kasih nama Moky?sebab dekat dahi dia ada huruf "M" cer tengok betul2 dik...

lagi satu yang pelik,napa bulusss dia mcm marble?erkkkk

ni mesti mak dia dulu terkenan kucing marble....


tengok tu,kalau kita letak dekat luar,kemain aktif lagi dia ni...

alahai aku dah gelar dia2,macam orang plak kan!...

apa2 pun moky tetap di hati saya....

5 comments:

liana sulaiman said...

comel nye

Marou Apple Hijau said...

wot..wot.. cutenya

Ren Oh. said...

awwww comei. gewamnya gewamnya..... T_T

Santan Manis said...

Perghh! cun siot moky! :D SM pun ada gak bela kucing, nama beliau CIKBU, kutip kat market je cikbu ni. Jemput singgah tengok Cikbu kalau sudi :)

http://santanmanis.blogspot.com/2013/04/santan-manis-dapat-anak-baru-santan.html

Che Rosliza Che Mat said...

geram tengok kucing comel..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...