Followers

Thursday, December 12, 2013

Rantai Anak Kucing RM16 Juta




Assalamualaikum....

heyyy! anak2 kucing saya sudah ada tag yang bernilai rm16 ringgit malaysia sahaja!

tak ada yang sanggup taja rantai anak2 saya urmmmm sadisss!...

ada catlover yang belum ada tag untuk kucing kesayangan u allssss kan?

baik la sini abang nak promote sikit mana abg beli rantai ni..



tag ni beli dekat page FB Tag Pet 4 U Malaysia moh la kita beli..

lain bentuk lain harga ok bebeh!...

6 comments:

Pezol Stylez said...

cantik uols...

Kyla Pearlisha said...

hai fiq.comel gile kittens. i ada add u kt fb .n sgt suke hasil keja u sbg Photografer. Inshallah klu ada mjlis nt leh lah pggl u ;) i newbie lg dlm blogger ni hihihiihih

Nurina Izzati said...

memang tengah nak cari tag untuk kucing2 kat rumah tu.. :D

tenku butang said...

Ya Allah.. comel giler semuanta kucen2 tu.. mata depa cantik2 n bokat2.. gerammmm

Marou Apple Hijau said...

lepas ni kucing kalu hilang terus senang orang nak call pulang balik

SYAH'IZZAT said...

nk kucing 1 plis :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...