Followers

Friday, October 25, 2013

Kisah Moky Kucing Yang Nakal




Assalamualaikum....

moky moky si kucing yang nakal! apa dia yang cepat..

tak tahu la ikut perangai sapa ni...

sebab apa kasih nama Moky?sebab dekat dahi dia ada huruf "M" cer tengok betul2 dik...

lagi satu yang pelik,napa bulusss dia mcm marble?erkkkk

ni mesti mak dia dulu terkenan kucing marble....


tengok tu,kalau kita letak dekat luar,kemain aktif lagi dia ni...

alahai aku dah gelar dia2,macam orang plak kan!...

apa2 pun moky tetap di hati saya....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...