Followers

Monday, March 17, 2014

Suka Warna Pastel?Ok Singgah Sini..




Assalamualaikum....

ada tak yang suka warna pastel?kalau tak ada tak apa laaa eh.... bye2 erkk..

ok sebenarnyaa aku suka sangat warna pastel,warna dia lembut jerrr...

sedap mata aku pandang,berkilau2 bijik mata ni ahhhhhhh~

tapi ada jugak orang tak suka pastel,itu terpulang pada masing2 ikut selera u allssss


motip aku letak gambar ni kan! meriahh gitu tengok dorang soft je...

kalau amik gambar pun cantik jer,

kalau nak buat baju pengantin boleh buat warna pastel! comfirm wedding korang meletoppp..

camera tak boleh tipu ok..

kalau nak pilih warna,boleh bincang sama wedding planer korang dulu.

dan akhir kata dari adik selamat mencuba~

p/s saya suka warna pastel,warna nampak tenang....

4 comments:

Sue Nursya said...

yeah, suka jugak warna pastel. sebab warnya lembut, sedap mata memandang :)

Zamani Abe said...

suka gak

sYiRa LoKMaN said...

lawaa ^_^

Azney Shamsuddin said...

suka jugakkkkk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...