Followers

Wednesday, July 2, 2014

Bagi Anak Dekat Budak Lelaki Sebelah Pintu




Assalamualaikum....

terima kasih daun keladi kepada hijami Li sudi terima anak kucing dari aku eh...

kucing dah banyak sangat sebab tu nak kena bagi olang,

next ada lagi nak keluar risau tengok si Rizky asyik veranakkk ajerr...

kuat nafsu dia eh..


Bye anak kucing tanpa nama,pergi la kau dekat papa baru yeee...

nanti papa baru bagi susu baik punyaaaa...

siapa nak kucing?Insyallah kalau hati ni terbuka nak bagi...

aku rojer kepada semua catlover di muka bumi ini~

sekian berita dari minal FM krik krik krik

8 comments:

Nurul Atiqah Ahmed said...

pencinta kucing rupanya... :)

Azrin Rahim said...

wah comel kucing tu...
kalo ad lebih nak satu..heheh

MNH said...

jarang lelaki suka kucing. tahniah...

Aiman Syazwan said...

Comelnya kucing

Ian Faizal said...

eh fiq. xnak kasi kat aku ker?? ahaha

Bahrain Ramlan said...

cantik kucing. Macam sedih kcuingnya..haha

Khalid Kyle said...

nak jugakk

Jom Terjah : Buffet Ramadhan Casa Ombak :)

twinklenina said...

Nak kucinggg :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...