Followers

Saturday, June 28, 2014

Botak Itu Cun




Assalamualaikum...

siapa cakap botak tu taik cun?ah ah ah mmg tak cun pun... menangis tak berlagu sebab dah botak!

haihh keputusan yang sangat susah dan berat erkkk...

botak oh botakk...dah dogol kepala aku,sbb nak botak punya pasal...

tak apa,alhamdulillah jimat wax-gitu~


nahhh atas itu wajah baru ku,nampak lebih suci dan bersih lagi2 bulan puasa kan!

ada yang kata botak cantik,ada tak cantik...

terpulang pada masing2,nak style macam mana...

dah berapa lama aku dah tak botak,last sekali masa sekolah rendah,itu pun ayah aku suruh botak...

tetiba terbuka hati ni nak botak napa eh...(tertanya2 sampai sekarng)

eh kalau yang ferempuan nak botak pun boleh jugak,tak salah,fesyen kan kan... 

tiru la gaya abang ni eh eh eh...

eh sudah esok nak 1st puasa,abang nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua umat islam di muka bumi ini...



3 comments:

Akmall Razlan said...

okay je botak pun... best botak, takyah risau nak style rambut, then nanti rambut jadi sihat bila dah panjang sebab nanti kita boleh buat treatment kulit kepala... hahaha.. but nice botak, seriously, me pun botak, mum suruh...

zaatboy said...

arhhhh , teringat kisah lampau . pernah menagis sebab abah suruh botak . botak comel ke tak comel ke , faktor utama dia bentuk kepala . bentuk kepala abg fiq sesuai . tak mcm saya , kena rambut panjang baru nnpk smart . selalu kena tegur dengan cg pasal rambut . apa boleh buat , asalkan smart . keyakinan tu penting . haha xD

Rose Azadir said...

Salam Ramadhan, saya blogwalking kat sini, jemput singgah ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...